fredag 31 juli 2009

Åka hem imorgon..

Nu har vi varit uppe hos mamma i en vecka, som vi hade planerat. Jag skulle gärna stanna några dagar till! På onsdag kommer kusin med familj upp hit och det hade varit så kul att träffas, det är inte ofta man ses längre.. Också vill jag ju träffa Alexander! Han och Novalie är ju trots allt sysslingar.

Jag och Novalie hade kunnat stanna utan problem, kruxet är att Tom vill åka hem och vi har ju bara en bil! Och utan bilen kommer ju inte jag och Novalie hem sen..
Ett alternativ skulle vara att vi följer med hem imorgon och sen åker tillbaka om några dagar, det dumma är bara att vi ska åka på släktträff den 8:e med Toms släktingar.
Täck om mamma och Åke bara hade haft en bil över så hade jag kunnat ta den hem till släktkalaset och sen kunde dom tagit med den tillbaka upp efter dopet..

Knepigt knepigt.. får sova på saken!

Inga kommentarer: