tisdag 9 december 2008

Det där med namn..

Nu när jag kan känna i magen att det är något där så börjar det här med namn bli lite vikitgare för mig.

Vi har kommit överens om att det antingen är en Elliot eller en Novalie :)



Mor min tror att det blir en liten pojk eftersom jag haft sån tur att inte må så illa, men och andra sidan har man ju hört dom som väntat killar och spytt som galningar också, så det blir en överraskning :)

Kusin Veronica tror att det blir en tjej, för det hade hon drömt :) hihi.
Fy vad nyfiken jag är då!

1 kommentar:

Niccan sa...

Vad coolt! Vi pratade också om de namnen. Men Elliot hette min kattunge jag hade förut och en kompis jag började umgås med här, hennes dotter hette Novalie så de försvann... Däremot var vi inne på Tuvali, men nu blev det ju en grabb:P Visste direkt när vi var på vårt extra ultraljud och jag fick veta att det var en grabb, att det var en Alexander:)