tisdag 9 december 2008

Usch nu är det segt!

Nu har jag precis kommit hem igen, har ännu en gång haft natten och det tar på krafterna!
Himla gubbar och tanter som bara ska sura hela tiden..

Imorgon går jag in i vecka 17 och nu bärjar det kännas! Om jag trycker lite ungefär i mitten av magen så känner man att det är lite hårdare där, och innanför allt det där fettet ligger vår lilla bebis :)
Tror även att det var den som låg och tryckte på min kissblåsa igår. Jag kände mig ständigt kissnödig men när jag gick på toa kom det bara några droppar.. Det släppte inte först klockan var efter 17 på eftermiddagen, då vände h*n nog på sig.

Fick även veta igår att det är en tjej till på jobbet som ska ha bebis i maj, den 20:e! Dagen efter mig :) Fast och andra sidan kan dom ju flytta på datumen efter ultraljudet, så vi får se.

2 veckor kvar tills jag får se det lilla pyret som växer och gror :)

Inga kommentarer: