lördag 7 november 2009

Vilken lång dag!

Jobbar idag, heeeela dan! 8.00-20.00, men nu har jag en timmes rast så jag njuter av tystnaden en stund. Tycker dagen har gått lite sakta, 6 timmar avklarade, bara 6 timmar kvar så har jag jobbat ett halvt dygn..
Sitter och klurar lite på vad man kan tänkas få i lön denna månaden, hoppas det blir en okej med tanke på att Grisen ska ha nya sprutor och jag ska till tandläkaren den 1:a december. Måste nog även köpa en ny vinterjacka iaf, fast jag tänkte skita i det. Märkte här om dan att det blev väldigt kallt när man inte kunde stänga jackan, och så kan jag ju inte ha det i vinter när jag redan fryser! Blää bortkastade pengar!

Saknar min lilla skruttunge där hemma :( hoppas hon inte hunnit somna när jag kommer hem ikväll, vill ju mysa lite! <3

Inga kommentarer: