torsdag 10 september 2009

Stackars lilla blogg

Haha än en gång har bloggen blivit bortglömd, kass jag är!
Vi har fullt upp jag och Novalie, det är mycket pyssel med lillan och ett himla flängande hit och dit. Just nu är vi uppe hos mamma i lapplands urskogar, njae inte riktigt kanske men Dalarna iaf :) men imorgon blir det hemresa igen, vi har varit här i snart två veckor så det börjar bli dags att ge sig av. Tom saknar Novalie så enormt mycket och jag förstår honom!

Har iaf varit himla duktig idag!
- städat bilen (både insida+utsida och putsat rutorna)
- packat inför hemresan
- tvättat
- myst med med mini-me
- käkat pizza och kollat idol (puh vilken ansträngning)

Insåg innan varför jag inte följt idol alla tidigare år och kom på en himla bra anledning! Idol sänds på fredagar, och då var jag aldrig hemma.. Nu för tiden är det kors i taket om man INTE är hemma en fredag klockan 20.00.
Så i år blir det Idol!

Lillfisen däckade i babygymmet när idol började och har sovit sen dess, min lilla prinsessa <3


Inga kommentarer: