måndag 14 september 2009

Ullared Here i come!

Äntligen blir det en Ullaredsresa! Tom är hemma med lillsnurpan och jag och Sara åker ner :)
Satt på H&Ms hemsida idag och kollade lite kläder och hittade iof jättemycket fint, men sen slog mig tanken på hur mycket jag får för samma peng till Novalie på Ullared. Hon har ju snudd på växt ur sina kläder så det blir lite av det, spjälskydd och sängkläder, nappar och nappflaskor och haklappar och lite till hennes nya rum.
Och nya underkläder till mig och Tom, välbehövligt!

Har även funderat på vad det ska bli för julklappar i år.. Jag har kommit på vad det blir till våra föäldrar, men sen fyller ju både pappa och Lasse år och sen är det Fars Dag med så det blir en liten kik på det med :) I år ska ju Tom ha Fars Dag present med!
Och julklappar till Novalie med, men det blir nog inte så svårt ;)

Nu har jag nått att tänka på när jag går och lägger mig :)

Inga kommentarer: