måndag 26 januari 2009

Halvvägs!

Nu har jag äntligen gått i 20 veckor! (+ dagar). Detta innebär att vi nu har kommit halvvägs genom graviditeten :)

Måste ju också berätta att igår när jag låg i soffan och halvslumrade med handen på magen fick jag mig en liten knuff! Jag blev lite misstänksam och funderade på om det var bebisen eller "magen" som levde loppan.
Utan tvekan var det bebisen för nu har h*n hållt på och knuffas idag me :)
Det är en sån underbar känsla så det går inte att beskriva!

Enligt en graviditetskalender på internet ha jag nu varit gravid 51% av graviditeten, och har 135 dagar kvar till förlossningen! Om nu lill*n behagar att komma runt den 11:e vill säga!

1 kommentar:

Niccan sa...

Haha ja i början är det så mysigt med knuffarna:) Vänta bara tills h*n riktar in sig på revbenen:P Då gör det ont vill jag lova...