tisdag 20 januari 2009

Värsta helgen i mitt liv!

Lördags kväll var den värsta dagen i hela mitt liv!
När jag kom hem efter att ha jobbat i 12 timmar hade Tom kompisar här hemma och jag blev lite irriterad eftersom han visste att jag skulle upp och jobba igen söndag morgon klockan 6.
Efter ett litet tjaffs fick jag lite ont i magen och under toalettbesöket insåg jag att det även hade kommit blod!
Trodde aldrig att man kunde bli så nervös som jag blev då, första tanken var bara: Nu har barnet dött!

Sen var det bara akuten nästa, Sanna fick följa med eftersom Tom hade druckit några öl.
Väl där fick vi vänta en bra stund, men det gick ändå ganska fort för att vara akuten i Jönköping.
Vi blev hämtade i väntrummet av en sköterska med en enorm häck och invisade i ett undersökningsrum med gynstol och hela kittet.
Sen kom den sura läkaren och det var bara lägga upp hela skönheten i stolen och vresa.

Allt såg bra ut och ultraljudet visade fint det lilla hjärtat som tickade :)
Nu får jag nog lugna ner mig lite och ge fasiken i och stressa och tjaffsa med folk..

Inga kommentarer: