torsdag 29 januari 2009

Lugn dag! (i magen iaf)

Idag har lill*n varit ganska lugn, jag har inte känt av så mycket knuffar idag. Men barnet brås nog på sin far, antingen glad och livlig eller supertrött och seg, haha :P

Igår morse däremot var det tvärtom, jag vaknade när Tom skulle åka till jobbet och försökte somna om när han väl hade åkt, men det tog en stund att somna igen.
Så fort jag höll på att somna så fick jag mig en knuff, kändes ungefär som : "haha, tro inte att du ska få sova, detta är bara början".

Lugnt har det ju inte varit för min del iaf, känns som om jag farit runt som en annan dåre :P
Har varit uppe hos pappa, hälsat på Sara och klagat lite på deras värdelösa tvättstuga och sen upp till Brandstorp igen för att hämta Tom..

Imorgon är det fredag, DÅ blir det lugnt :)

Inga kommentarer: