onsdag 12 augusti 2009

Amma, flaskan, amma, flaskan

Idag har varit en lugn och behaglig dag, lillskruttan och jag tog en poernap på två timmar i soffan på eftermiddagen och vaknade lagom till att maten var klar :)

Har bestämt mig nu för att ge amningen ett nytt försök och försöker få igång mjölkproduktionen, har dock ett litet problem, hon tycker det är så mysigt att ligga vid bröstet så hon somnar efter bara en liten stund, sen är det väl dels för att det inte kommer så mycket mjölk så hon ger upp.. Vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt, funderar på att införskaffa mig en pump av något slag, dock inte den gamla hederliga "dra in - dra ut" pumpen, får å himlans ont i axeln av den..

Dessutom har kräkfläckarna på kläderna börjat bli synliga igen efter att jag tvättat dom och är näst intill omöjliga att få bort! Bläää säger jag bara på skiten, ska tusan börja handtvätta snart!

Inga kommentarer: