onsdag 5 augusti 2009

Mycket spännande kväll!

Kom på mig själv nu ikväll när jag satt och kollade på tv hur spännande det är att vara småbarnsförälder.
Där satt jag ensam framför tv:n, kollade på Sex Education, pumpade bröstmjölk och åt yoghurt.
Tom och Novalie låg och sov så gott så, och jag borde göra detsamma.

Idag har hon varit helt underbar lillfisen, det har räckt med att man bara tittat på henne så har hon blivit helt till sig och börjat skratta.
Varit och storhandlat idag me, köpt bla mat och blöjor. Det är inte helt enkelt nu när hon är precis mitt emellan två storlekar på blöjorna. Dom minsta är för små och nästa storlek lite för stora, men eftersom dom små har börjat läcka så får det bli dom andra.

Börjar få lite dåligt samvete nu, borde faktiskt sova.. Lillfisen vaknar om ungeför 2-3 timmar och är hungrig..



Inga kommentarer: