lördag 8 augusti 2009

Idag har vi varit på släktkalas!

Så var denna dagen slut, släktträffen som varit inplanerad sen i våras är nu avklarad.
Det var inte med min släkt, utan med Toms. Det var hans morfar och hans sju barn med respektive, sen var det deras barn med respektive och deras barn, haha vad invecklat det blev! Det var iaf 4 generationer på sammanlagt ungefär 60 personer.

Novalie var minst och det var många utav dom som inte hade träffat henne så det var ett himla gullande hela kvällen, till slut tröttnade hon nog på folket och somnade så gott i vagnen.
Väl hemma så bytte vi blöja och hon åt och sedan somnade hon i sin säng när klockan var 20:45.
Så idag tänkte jag faktiskt vara duktig och gå och lägga mig i tid tänkte jag!

På måndag kommer Sara och Arabelle och umgås med oss nu när Tom ska börja jobba igen! Ser jag fram emot! :)

Inga kommentarer: